Hvordan tager jeg på i vægt?

Hvordan tager jeg på i vægt?

Som undervægtig, kan det i nogle tilfælde være en god idé at øge din vægt – måske er det vigtigt for din sundhed, men det kan også være, at du selv har et ønske om at tage på. Alle mennesker er individuelle, og selvom det ofte har en negativ klang at tage på i vægt, så er det altså et tegn på sundhed for nogle.

En sund krop bidrager også til, at du har større chance for at undgå følgesygdomme, som kan opstå enten som under- eller overvægtig. Husk altid at supplere med træning, uanset om du vil øge eller tabe vægt – det handler nemlig i høj grad også om at opbygge muskler.

Tag hurtigt på i vægt

Du er helt sikkert stødt på artikler om, hvordan du taber dig, men denne fokuserer altså på, hvordan du øger din vægt – selvfølgelig på en god måde.

  • Som undervægtig vil du hurtigere opleve en mæthedsfølelse end andre. Derfor kan det være en god idé at spise, hver gang du er sulten, i stedet for at holde dig til de tre måltider om dagen.
  • Spis mad, som indeholder næring, fuldkorn og kulhydrater – det hjælper dig med at tage på.
  • Gå efter den gode type fedt, som du får i avocado, nødder m.m. – men giv også dig selv lov til at spise usund fedt.
  • Sørg for at supplere med kalorieholdige drikke i løbet af dagen, i stedet for blot at drikke vand.
Du finder vores udvalg af Weight Gainere Her

 

Hvad søger du efter?

Zero Carb Isogreat 900g Scitec Nutritions

En har købt

Zero Carb Isogreat 900g Scitec Nutritions

10 Minutter Siden Fra Rønde

Din kurv