pastedGraphic.png

 

3 tips til muskelvækst

Muskelvækst er hvad de fleste ønsker, når de går i gang med træning. Her har vi samlet tre tips til, hvad du skal gøre for at vækste dine muskler. 

Spis nok 

Dette er nok det vigtigste punkt. For at vækste dine muskler, så kræver det, at du spiser nok. Det er dog selvfølgelig også vigtigt, at du spiser rigtigt. Alle kan tage på, hvis de spiser junk hele dagen. Dog vil man nok også gerne smide noget af vægten igen en dag, hvilket er nemmere, hvis man har taget mindre fedt på. Desuden er det langt sundere at gøre det via ordentlig mad. Her går mange ud og får lavet en skræddersyet kostplan. Her anbefaler vi, at man besøger FITIT. De tilbyder netop dette på en smart digital og billig måde. 

Overrask kroppen 

At du skal træne giver sig selv, så det vil vi ikke skrive så meget om her. Dog er det også vigtigt, at man overrasker kroppen. Og hvad menes der så med dette? Jo, hvis du bruger det samme træningsprogram, så vænner kroppen sig til det. Vænner kroppen sig til det, vil du ikke opnå lige så meget ved hver træning. Her kan det anbefales, at skifte program minimum hver anden måned. Vil du have styr på træningsprogram og kostplan, så anbefaler vi igen, at man besøger FITIT. 

Få nok proteiner 

Denne har du nok hørt før, men det er altså rigtigt vigtigt for muskelvækst. Proteiner er musklernes byggesten, siges det ofte. Proteiner skal primært fås igennem ens kost. Her kan man med fordel ty til produkter som æg, kød, skyr eller lignende. Dog kan man også supplere med proteinpulver. Netop dette kan du finde massere af her på siden. Ydermere kan du finde mange andre supplementer, som kan være godt i forbindelse med muskelvækst. Her BCAA, Kreatin og meget mere.